Anmeldelse af Beatles Revival

Beatles.JPG
14-11-2017

Hjallerup Musikforening tog deres medlemmer og koncertgæster med en tur ned ad Memory Lane, da de fredag aften den 10/11-2017 havde koncert med The Beatles Revival på Hotel Hjallerup Kro.

Fire unge musikere fra Prag fik koncertsalen tilbage til 60érne og 70érne med musikken fra The Beatles. Deres ageren som de fire musikere fra Liverpool var meget professionelt gennemført, selv Paul McCartney ville have nydt deres optræden med blandt andet A Hard Days Night, Yesterday, Baby You Can Drive My Car, Help og Let It Be.

Koncerten kørte i et højt tempo fra start til slut med sange, som fik publikum til at synge, rocke og klappe med på bandets energiske performance. Inden pausen opfordrede forsangeren publikum til at drikke mere i pausen, for jo mere de drak, jo mere ville de ligne Beatles, så det var også en koncert præget af humor, store smil og gode grin.

”We are awsome”, udbrød bandet til sidst efter at have fået stående applaus til Hey Jude, som de valgte at slutte aftenen af med, inden de planlagte ekstra numre skulle runde aftenen helt af.

Et publikumsvenligt band, der gav både håndtryk, kram, cd-er, plakater og fotografering efter koncerten. Publikum roste bandet i pausen, og mange gik fra Hjallerup Kro med et smil på læben og en energisk oplevelse i ærmet. Hjallerup Musikforening er meget tilfreds med den positive stemning og de gode tilbagemeldinger på koncerten.

Næste koncert er den 24. november hvor The Savage Rose gæster os,  fortæller Mie Sørensen fra bestyrelsen i Hjallerup Musikforening.

Se billeder fra koncerten HER